Amai mijn voeten #geeftweg

maandag 14 juli 2014
--deze geeft-weg is afgesloten--

Blijkbaar zijn er heel wat mensen die graag af en toe eens komen piepen... de tellertjes gaan vrolijk de hoogte in, ik lees hier vaak plezante reacties en dat maakt mij dan weer content.
De laatste tijd kwamen heel wat aangename toevalligheden op mijn pad, en dat in combinatie met ronde cijfers - 900 begot, vind ik héél moeilijk om vatten! - maakt dat ik graag wat van mijn stoffenkast wil delen.

08-00
1m Atelier Brunette Hirondelle en enkele bijpassende knoopjes
08-01
2m Atelier Brunette Shine Green Coral
08-02
'Restpakketje' van 50cm katoen - 70cm popeline - canvas (FQ formaat) - 30cm popeline
Deze (zomerse) stofjes kunnen jouw richting uitkomen als je hieronder een reactie achterlaat en je op de een of andere manier volger bent. Deze keer doe ik het ietwat anders: de winnaar wordt gekozen op het moment dat ik zelf weer naar de post mag/kan* stappen - wat hopelijk rond 4 augustus zal zijn. De eerste naam die gekozen wordt, mag zijn favoriet kiezen, idem voor de tweede naam en de derde persoon krijgt de 'overschot'. Veel succes!

--deze geeft-weg is afgesloten--




*Vandaag wordt nog maar eens een nieuw hoofdstukje aan mijn gebroken enkel verhaal toegevoegd... Ik viel anderhalf jaar geleden voor mijn deur. Onder het motto 'als je iets doet, doe het goed' bleek ik een aantal complexe breuken te hebben wat mij een lange periode gips & revalidatie opleverde. Allerlei inspuitingen hebben me voorlopig niet geholpen, dus volgt nu een soort van operatie-van-de-laatste-hoop ;). Met als kers op de taart minstens drie weken steunverbod.

193 opmerkingen:

  1. Ooh, arme jij! Ik duim voor een goed herstel! (en voor de hirondelles voor mezelf, ik was namelijk net van plan die ergens te bestellen voor de kotgenoot-met-stijl die een hemd bestelde)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei! Veel beterschap alvast en hopelijk komt het toch nog goed met die enkel! Ik heb geen favoriet van de pakketjes, ze lijken me alledrie wel leuk, maar als ik toch een volgorde moet geven: 2-3-1.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beterschap! Leuke prijs, ik ga voor
    2-3-1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou wel weten wat te kiezen, maar we wachten geduldig af of we al dan niet tot de gelukkigen behoren ...
    En voor jou, succes met je revalidatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai mijn voeten, da mogt gij wel zeggen. Hopelijk is binnenkort weer alles in orde!
    ge geeft weer leuke dingen weg, mijn favoriete volgorde zou zijn 3-1-2
    Groetjes en hier wordt geduimd!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie stofjes! Nummer 1 is mijn favoriet. En spijtig van de voet, maar nu heb je misschien wat meer tijd om te naaien? Een geluk bij een ongeluk? Hopelijk herstel je snel! Veel beterschap alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. auch ! succes met de ingreep en het herstel !
    heb een linkske gezet bij mij.
    Ik ben zot van 'de restjes'...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He naar. Hopelijk levert het wat op!

    Ik ding graag mee naar de pakketjes, mijn voorkeur zou zijn 1-3-2. En nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet al meteen wat mijn favoriete pakketje zou zijn! Veel beterschap gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whow 900 volgers jong! Dat is een heel toepasselijk getal bij een herstellende gebroken enkel! ;) Succes met het niet steunen... gelukkig links dan kan je rechts nog gas geven op het naaimachien! Hier zit ook een operatie aan te komen... van beide voeten... ik mag er niet aan denken dat ik dan zo lang niet mag steunen.. ocharme mijn borderkes dan ook... nog even niet aan denken!
    Ik hoop dat ik bij de winnaars zit want 't zijn machtig schoon stofkes!
    Fijne week...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn niet de meest prettige vooruitzichten voor jou, dus hopelijk kan je hier heel veel comments lezen om je aan op te trekken. Zeker dat je geen spijt hebt van je give-away hé :-), want het zijn drie hele aanlokkelijke pakketjes! (Mijn voorkeur is 3-1-2, maar eigenlijk maakt dat niet echt veel uit)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ocharme... Hopelijk niet je 'naaimachine-pedaal-voet' ;-) Veel beterschap!
    Maar met 900 volgers voel je je waarschijnlijk nooit alleen.
    ps; supermooie stofjes! Zeker dat je ze zelf niet wil gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Khadetjes toch, en dat allemaal in de grote vakantie seg! Ik duim mee dat je rond 4 augustus op eigen kracht tot aan de post geraakt, hopelijk met een pakje waar mijn adres opplakt. Laat je ondertussen maar eens goed verwennen door je 3 schatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. he sommige revalidaties duren echt lang... hopelijk komt er een goed en snel einde aan deze periode.
    En 900... whaw dat moet leuk zijn om dat ontdekt te hebben. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 900! zotjes :)
    Hopelijk is er dan verbetering voor je in zicht! Ik wens je een geslaagde operatie, fijne pijnmedicatie en een vlot herstel toe!
    thumbs up!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat ik dus nog niet duidelijk zei hierboven: ik zou zoooooooooooooooo graag zo'n stofke willen :)
      en "jeeeeeeeeeeeej, je kan al fietsen!'

      Verwijderen
  16. Proficiat met je 900 volgers!Ik hoop voor jou dat je rond de 4de volgende maand inderdaad zelf kan stappen naar de post.Ik doe graag mee en heb deze voorkeur:1 3 2 en veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bij deze maak ik me bekend als 1 van je 900 volgers; meestal een stille volger, maar daarom niet minder enthousiast over je schrijfsels en naaisels. Doe zo voort, en we duimen mee voor je voetherstel. :-) Oh ja, ik ding graag mee voor een stofpakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Auwtsj... Ik wens je een succesvolle operatie en een snelle genezing toe!
    Allemaal schone stofkes, voor mij staan ze in de juiste volgorde! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hopelijk verloopt je operatie goed en heb je een spoedig herstel.
    Als je dan tot bij de post geraakt, mag je zeker een pakje mijn richting opsturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een spoedig herstel gewenst, hopelijk kan je dit hoofdstuk snel afsluiten! Ik zou trouwens ook wel weten wat kiezen..

    Groetjes
    Soetkin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel beterschap! Ik smelt alvast bij pakketje nummer 1

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beterschap! Wat een pech zeg, zo voor je deur vallen met dit als gevolg... :-( (ik zou er een stoer ski-ongeval rond breien ;-) ). Count me in voor je mooie stofjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Aiai veel beterschap! Ik zou voor pakketje drie kiezen, om de nichtjes nog wat van nieuwe outfits te voorzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Veel beterschap! Misschien kan je wat naaien of naaivoorbereidingen treffen met de voet omhoog :).
    Mijn voorkeur gaat uit naar pakketje 1, maar de andere twee zou ik ook super vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hopelijk is je enkel snel terug in orde. Ondertussen volg ik je graag en wacht ik vol spanning op een pakje in mijn brievenbus!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh nee, en dat in volle zomer :-( Ik wens je een spoedig herstel. En 4 augustus is de allerlaatste dag waarop de buikbaby hier nog in de buik mag zitten, dus die timing is perfect. Al hoop ik voor jou (en toch ook een beetje voor mij) dat we niet meer zo lang moeten wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Soigneer die voet maar goed!
    Wat een leuke give-away, zijn alledrie leuk, maar als ik dan toch MAG kiezen 3-1-2
    Lieve groetjes en veel beterschap!
    Stefanie Torreele

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je kan altijd het steunverband een beetje pimpen ;-) Toch al veel beterschap en uiteraard waag ik net zoals al de andere mijn kans voor 1 van de 3 pakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oei, en dat in de zomervakantie ... In ieder geval veel beterschap gewenst. Wat een super give-a-way, voor mij is 3-2-1 de volgorde ...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hopelijk blijkt de operatie de oplossing. Veel beterschap in ieder geval! Mijn voorkeur gaat naar pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oei, en dat in de zomervakantie ... Alvast veel beterschap en een spoedig herstel! Wat een leuke Give-a-Way, ik waag graag mijn kans voor pakketje 3 - 2 -1, ze zijn allemaal zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is hier dan ook heel fijn om mee te lezen. ;-)
    Ik duim mee voor een geslaagde operatie, hopelijk ben je snel terug op de been.
    Graag waag ik een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wens je veel beterschap en goed herstel! Wat een leuke give-a-way. Ik kan eigenlijk niet kiezen, denk dat ik het hou op: 1-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  34. oei, veel beterschap! hopelijk snel alles weer in orde...
    ik doe ook graag mee met je give away, allemaal superleuke stofjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik wens je alvast heel veel beterschap toe!!!!!!!! Hopelijk kan je de tijd vullen met al je creativiteit ...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Niet het ideale moment he voor zo'n operatie (maar wanneer is het dat wel??) we duimen hier mee voor een goede afloop! En die 900 volgers zijn meer dan verdiend want uw naaisels zijn steeds weer super! En mijn favoriete pakketje ... Daar denk ik nog even over na, we hebben nog tijd he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. In al die pech toch nog tijd en goesting vinden om een leuke give-away te organiseren! Ik denk dat zulke dingen 900 volgers opleveren! ik doe graag mee ! Heel veel succes gewenst met je operatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Veel beterschap!! Mijn favoriete pakketje is numero uno, dan 2 en 3 😃 fingers crossed

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beterschap! En gefeliciteerd met zoveel volgers!! Ik doe graag mee. Liefs 2-3-1.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat 'n pech, nu 'al' aan je laatste redmiddel bezig. Ik hoop van harte dat het gaat slagen, dan zijn die drie weken rust helemaal niet zo erg meer toch! Ik doe ook graag mee met je give away. Mijn voorkeur gaat naar pakketje 1! Dikke beterschapswensen en neem lekker je tijd. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh! En dat in de zomervakantie! Dus ook niet zwemmen en zo? Je zou bijna blij zijn met slecht weer... Veel beterschap!
    Oh ja, en ik doe natuurlijk graag mee aan je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Beterschap en sterkte, wat een ellende zeg na zo'n simpel huis tuin en keuken ongelukje. Gelukkig wel 900 mensen die met je mee hopen op een goede afloop. En natuurlijk stiekem ook hopen om iets te winnen ;) Ik doe ook graag mee met de loterij! Realiseer me trouwens ineens dat ik best wel eens de volger nummer 900 (precies of plus of minus 1/2) zou kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw, 900 volgers! Daar moet ik nog heel wat voor sparen ;)
    Veel succes met de enkeloperatie. Hopelijk heeft de operatie het gehoopte resultaat (duim, duim) en kan je in september weer vrolijk rondhuppelen op beide enkels zonder neveneffecten.
    En mijn pakketjesvoorkeur: 1, 2 en dan 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hola pola. 900 volgers! Proficiat! Altijd leuk om hier te passeren en nog leuker dat je ook regelmatig op 128 passeert! Natuurijk doe ik graag mee om zo'n leuk pakketje te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. proficiat met zoveel volgers, je bent dan ook het volgen waard. Ik doe graag mee. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Proficiat! Da's ongelooflijk hé! Nog veel succes en ik blijf alvast trouwe volger.
    Ik doe graag mee met je G.A.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ow ow ow, ik doe mee! Altijd leuk om te lezen hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe graag mee voor het eerste pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Veel beterschap! Hopelijk blijft de pijn snel weg...
    Ik volg je via bloglovin en doe graag mee met de give away. Voorkeuren: pakje 2-1-3.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik waag mijn kans! Heb een licht voorkeur voor pakket 1 maar ben zeer tevreden als ik 1 van de 3 pakketten zou winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Amai. Van een lijdensweg gesproken! Hopelijk brengt deze operatie van de laatste kans de ultieme oplossing. Good luck! Ik zal twee kaarsjes doen branden. Eén grote voor je voet en een kleintje voor mezelf om één van je pakketjes te winnen. Mijn voorkeur gaat uit naar 1, maar ook tegen die andere zeg ik geen neen natuurlijk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oei, hopelijk genees je snel! (met wat geluk, kans van 1/2) is het niet je pedaalvoet en kan je lekker blijven stikken :-D
    Ik zou tevreden zijn met elk van deze prachtige pakketjes. En ik zou ook tevreden zijn met wat meer volgers op mijn eigen blog :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ai ai ai, klinkt pijnlijk allemaal! Veel goede moed, ik wens je een goed herstel toe! En voor mezelf 1 van de leuke pakjes ;-).

    Lieve groetjes,

    G

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oei oei, laat je maar goed verzorgen! Ik ben vandaag ook gevallen. Alle chance geen breuk maar ik lig ook met de voet de hoogte in

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hier nog een stille meelezer. Je maakt altijd zulke leuke dingen! Ik loot graag mee voor een stofpakketje. Mijn voorkeursvolgorde is 3-2-1. Beterschap met je voet!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oei, dat klinkt niet goed! Veel beterschap!
    En wat een mooie stofjes zeg! Ik doe graag mee :) Ik ben al erg lang op zoek naar een stofje zoals pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Niet leuk zoveel weken stil zitten. Ik duim voor je mee dat deze ingreep je weer helemaal de oude maakt! Na ook wat blijvend gesukkel weet ik hoe belangrijk dat is.
    Proficiat met je 900 ! Volgers!
    En ja hoor, ik wil ook wel mijn kans wagen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Een geluk bij een ongeluk lees ik hier: jammer van je enkel, ik hoop en duim mee dat je tegen 4 augustus weer zonder problemen naar het postkantoor kan huppelen! Geluk dan weer met het knappe aantal volgers dat je al hebt bereikt!! 900 is echt heel wat!

    Wauwie, wat een knappe setjes geef jij weg?! Daar wil ik uiteraard ook mijn kans bij wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Veel beterschap! Laat je maar goed soigneren...
    hopelijk op tijd en stond wat zon voor je!
    ook ik doe graag mee met je give-away..

    BeantwoordenVerwijderen
  60. heel veel succes met je operatie hopelijk wordt je daar na weer voor 100% de oude, nuja jonge ;)

    ik vind setje 1 het allerleukste stiekem zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Een mooie blog vol prachtige creaties, ik lees en kijk hier graag stilletjes mee... Maar voor zoveel moois maak ik me natuurlijk graag kenbaar, want stiffen kan ik altijd wel gebruiken! Veel beterschap met de enkel en nog veel naaiplezier, je maakt écht knappe dingen! Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat naar zeg, voor je enkel. Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan en je weer snel ter been bent.
    Maar voor ons volgers toch een geluk bij een ongeluk: Ik doe graag mee en hou mijn vingers gekruist, voor jou en mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Amai 900! Ik doe graag mee, vind alle pakketjes top!
    Intussen heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Veel beterschap voor je enkel, ik hoop dat het snel weer wat beter gaat! Leuk dat je toch deze giv-away organiseert :-) Ik doe graag mee en ga voor pakketje 1! Maar met één van de andere 2 zou ik ook blij zijn, hoor ;-)


    Groetjes van Lobke (iets-unieks.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik ga mijn 'geluk in de liefde' eens op de proef stellen door eens lekker mee te doen met dit spel! ;) Enne, veel beterschap gewenst hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Veel beterschap!
    Ik doe graag mee voor pakketje 2, maar 1 en 3 vind ik ook heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Proficiat met de 900 volgers, volledig verdiend, want je hebt een superblog! Ik doe graag mee voor zo'n prachtige prijzen. Mijn keuze: 1, 2, 3. Veel succes met de operatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik ga ook nog mijn kans wagen, hoe hopeloos ook :-)
    Dat ik je volg weet je al.
    Ik ga voor pakketje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik zei het al, een reuzeblog heb je! Ik wens je veel beterschap en dat je alles weer 'op rolletjes' mag lopen met je voeten.
    Ik doe mee, en ik kies 1,2 en dan 3, simpel dus ;)
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Proficiat met de 900 volgers.
    Veel beterschap en een spoedig herstel.
    Ik waag ook nog eens een kansje met de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hopelijk verliep alles prima tijdens de operatie!? Ik vind dat eerste stofje wel heel mooi, dus ik doe graag mee. M

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Gefeliciteerd met 900 volgers! En natuurlijk een voorspoedig herstel toegewenst. Ik doe graag mee, in de volgorde 2-1-3.
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik duim voor je voet! Helaas kennen we hetzelfde leed en na mijn euforie van de verminderde pijn denk ik nu ook terug dagelijks: verdomde pijn, ga weg! Maar kijk hopelijk helpt die ingrijpende situatie je terug op weg om het beter te maken! En omdat je daarom vrijgevig wordt... ik ding wel mee naar pakje 1... dat stofje was hier onmiddellijk de deur uit en heb helemaal niks voor mezelf gehouden en dat vind ik super jammer... hier dus mijn kans om het toch nog in de privé kast te krijgen ;-) veel veel veel veel beterschap ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oef heel veel sterkte! Ook niet naaien dus? Ik doe graag mee met de give away en kies 3-1-2

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Veel beterschap! Ik duim dat je snel weer mag stappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Veel beterschap!
    Ik wil ook graag deelnemen aan je superleuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oei, zo immobiel zeg… :-(
    Hopelijk ben je snel weer de oude! In afwachting gooi ik mijn kansen in de strijd voor pakket 2 (en anders 3 - 1)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Al een aantal weken kijk ik dagelijks op je blog. Na een jaar naaischool achter de rug te hebben, kan ik tot nu toe alleen maar dromen van de knappe projectjes die op je blog te vinden zijn. Maar wie weet ben ik binnenkort bij de gelukkige en dan komt die droom al wat dichterbij. Veel beterschap en ik duim voor een goede afloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. oe, sterkte met de operatie, hopleijk helpt dit laatste redmiddel!!
    Doe verder graag met je give away mee (231)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ondanks de ellende met je voet, toch denken aan de medemens en een give away organiseren. Tof Van je!
    Als ik het geluk heb om te winnen zou ik gaan voor 3-1-2
    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Heel veel beterschap met die voettoestanden!
    Ik ben volledig verliefd op pakketje 1! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. 1. Succes met de operatie 2. Proficiat met zoveel volgers 3. Leuke stofjes 4. Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. veel beterschap en succes enzo van die dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Heel veel succes met de operatie! Hopelijk is er snel beterschap op komst!
    Ik doe graag mee voor de stofjes! Stofje 1 heb ik al herhaaldelijk willen bestellen, maar ik vrees dat ik er nooit in zal durven knippen...

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik wens je ongelofelijk veel courage en daarna beterschap in 't kwadraat!
    En ik doe graag mee voor 1-2-3. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Succes met de operatie! Verzorg u goed, of beter; laat u verzorgen...
    Proficiat met de 900 volgers, het zullen er nog wel meer worden ;).
    Ik ben ook graag kandidaat voor de stofjes 3 - 1 - 2.
    Groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Oooh, leuke stofjes Sarah! Ik ga voor de winnende combinatie 1 3 2! :-) Succes met de ingreep, lief dat je intussen ook aan je vele volgers denkt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Naaien doe ik nog niet zo lang en ik volg je daarom ook nog maart kort. Maar met veel plezier, ik doe inspiratie op voor projecten die ooit komen ;-).
    Veel beterschap met je voet en je revalidatie daarna. Mocht ik uitverkoren worden in je give-away, ga ik eens nadenken welk pakketje ik het liefste wil: kiezen is soms zo moeilijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. 1 3 2
    Volgen doe ik al lang ;)
    En veel succes en spoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik duim dat de laatste-kans-operatie je stoutste verwachtingen overtreft. Je verdient het, na al dat gesukkel!
    Ik zou al superblij zijn als ik iets won, want dat blijkt hier niet te lukken, dat winnen. En als ik dan zou mogen kiezen, dan ging ik voor pakket 1. Zo schitterend dat je dit pakket weer weet te presenteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Veel beterschap met het langdurige herstel. Graag loot ik mee voor de stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Veel moed tijdens je herstel ;) Ik vind pakketje 2 het leukste, Ik zie mezelf al met een kleedje in die print. Maar ook pakket 1 vind ik mooi; vooral dat eerste en tweede stofje! Love it! Ik zou natuurlijk ook heel erg blij zijn met pakketje 1: Mooi stofje en mooie knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Proficiat met de 900 volgers (en die gaan hier precies ook allemaal reageren), en vooral veel succes met de operatie. Duim mee dat 't deze keer wel helemaal goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Oei! Verzorg je voet maar! Alvast een vlot herstel! Ik ding grazg mee naar de stofjes. Voorkeur 3-1-2

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Duts toch! Wat een pech zeg... Hopelijk helpt die laatste ingreep je wel van het probleem af! Hier duimen we alvast! Ik ben gek op de drie stoffenpakketjes, dus ik ding heel graag mee naar die prijzen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Geweldige give-away. 900 volgers, daar kan ik alleen nog maar van dromen, proficiat!!
    Sterkte met je herstel. Mag je wel het gaspedaal van je naaimachine bedienen??

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wow 900volgers, das ni niks :) ik doe graag mee met zon geweldige give away

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Eerst en vooral veel beterschap na de operatie. Proficiat met het mooie aantal volgers waarvan ik er een ben via Bloglovin. Voor stofjes zijn we hier altijd te vinden. We zien op 4 augustus wel of we geluk hebben. Alvast bedankt om ons mee te laten vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wat vervelend voor je. Hopelijk helpt het. Ik wilde laatst bestellen en toe was hij op. Deze give away komt dus als geroepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Veel beterschap. Ik wens je veel knappe dokters en verplegers, een pijnloze revalidatie en een volledig genezen voetje toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Heel veel beterschap! Hopelijk ben je weer snel op de been. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik duim mee voor een pijnloze wandeling naar de post.

    Ik lees hier graag mee en ik wens me soms ook wel zo'n uit de kluiten gewassen stoffenkast waar je zomaar wat kan uit weggeven. De pakketjes zijn allemaal leuk. ALs ik toch moet kiezen ga ik voor de frisse kleurtjes van de "restjes".

    BeantwoordenVerwijderen
  103. We duimen.... Voor je voet natuurlijk!! En daarna ook eenheel klein beetje voor onszelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wat een mooie give-a-way, maar dat nieuws over je enkel is minder :-( Ik wens je een heel vlot herstel toe en hopelijk ook een volledig en definitief herstel! Rust maar goed uit en laat je heerlijk vertroetelen X (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Allereerst een spoedig herstel gewenst! Dikke knufs! X

    En als ik echt zou winnen, dan ga ik voor 2-1-3 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Aiai succes met de ingreep.
    Ik ga graag voor 3-1-2.

    Groetjes
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Dat klinkt niet zo goed voor die enkel van jouw! Alvast veel beterschap! Prachtige give-away! Ik doe alvast mee!!! (En nu duimen maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Succes met de ingreep, hopelijk nu meer geluk. Wij kiezen 3 :D

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Veel succes en hopelijk een snel herstel...
    Ik doe graag mee en verkies eerst 1, dan 2 en dan 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Bedankt voor de mooie give-away! Ik waag ook graag een kansje. Het is ook terecht dat zoveel mensen een kijkje komen nemen, je hebt een toffe blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. da's al lang dat je daar mee sukkelt ! het wordt tijd dat dat betert dan,dus hopelijk werken onze beterschapswensen wat door;)
    Ik doe uiteraard graag mee voor mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Van harte een spoedig herstel! Ik kom hier regelmatig lezen en je toffe creaties bewonderen!
    En ik doe graag mee voor de mooie stofjes, voorkeur 2-1-3.
    groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Spoedig herstel gewenst!
    Ik waag mijn kans voor pakket 2
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ai toch! Hopelijk zorgt de operatie voor het gewenste resultaat!
    Ik doe heel graag mee, voor pakket 1 of 2! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Veeeeel beterschap gewenst!!
    (Mijn voorkeur is 1-2-3)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Het is niet gek dat de tellers hier omhoog schieten met zoveel moois!
    Ik waag graag een kans.
    Verder hoop ik dat het allemaal goed gaat komen met de enkel, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Veel beterschap! Ik doe graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. ik wens u een spoedig en volledig herstel en ik wens je ook proficiat met je heel goeie blog en doe heel graag mee aan deze give-away actie vooral pakketje 2 vind ik supermooi en ik duim dan ook dat ik het winnen mag

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Hopelijk huppel je sneller dan je zelf verwacht weer overal rond, veel beterschap!
    En dank je wel voor de mooie giveaway! Het zou moeilijk kiezen zijn, maar mijn voorkeur gaat toch naar 1-2-3.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ik wens je een spoedig herstel en hopelijk niet te veel pijn na de operatie.
    Uiteraard doe ik ook graag mee met de give-away. In deze volgorde: 1 - 3 - 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Beterschap met de voet! De volgorde van de pakketjes is ook mijn volgorde voorkeuren.. De hirondelletjes mogen naar Bornem vliegen.. :-)
    Groetjes, Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Amai, dat was in stijl vallen ja... Hopelijk helpt de ingreep! Veel beterschap!
    btw ik doe ook graag mee met je give-away ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Veel beterschap ... Met twee khadetjes die rondlopen zullen de komende weken een uitdaging op zich worden, maar hopelijk is er een oplossing in het vooruitzicht :-)
    Ik kijk altijd uit naar een nieuwe blogpost en volg jou via bloglovin en facebook en ding uiteraard graag mee naar één van de stoffenpakketjes. Pakket 1 en 2 hebben mijn voorkeur, maar ook met pakket 3 zou ik wel weten wat gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Beterschap! Ik ding ook graag mee naar je prijzen

    BeantwoordenVerwijderen
  125. beterschap met de voet. Ik ben volger en doe graag mee met de give-away. ik vind alle prijzen leuk, volgorde is denk ik 1-3-2.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Aiaiai, drie weken !!!! Platte rust zou ook niets voor mij zijn... ik kijk mee uit naar 4 augustus !!! Die tweede lap stof lonkt naar mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Oei, veel beterschap, hopelijk hou je het steunverbod goed vol!

    En natuurlijk ben ik volger en doe ik ook graag mee. VInd ze allemaal wel leuk, en hier in volgorde 2 - 3 - 1

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik volge met veel plezier je blog en pinterest-bord om inspiratie op te doen en te genieten van al dat moois!
    Veel betershap!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Veel succes met de operatie en de revalidatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Veel beterschap gewenst! Ik kijk alvast uit naar al je volgende creaties!
    Groetjes,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik hoop dat alles snel beter is. Ik doe ook graag mee met deze (weeral) leuke give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  132. 2-3-1....
    Fingers crossed dat ik ga winnen!
    Heel veel beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Leuke pakketjes, daar kan ik wel wat mee :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Spoedig herstel zeg! En natuurlijk staat dat al op 900, 't is hier altijd leuk lezen (al veel gegrinnikt hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik lees al lang je berichtjes, maar ben nu ook volger geworden, op naar de 1.000 volgers. Hopelijk is na deze operatie de voet weer volledig hersteld.
    Voorkeur voor de stofjes 1 - 3 - 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  136. veel beterschap! Ik do zeker mee aan de actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Oh, ik doe ook graag mee! En ondertussen hoop ik dan dat alles zo goed verloopt dat je zelfs al eerder naar de post kan stappen!
    Maar hee, ik heb doorgaans in het leven een nogal roze bril op dus, zo 'n steunverbod, is dat geen prachtig moment om een mannenhemd uit elkaar te tornen? ;-)

    (ik volg je via bloglovin!)

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Ik wens je een spoedig herstel! Dat eerste pakketje vind ik TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Ik duim met handen en voeten dat deze operatie eindelijk een definitieve oplossing biedt! En je weet toch dat je met beide voeten kan op de naaipedaal duwen hé? ;-) Heel veel succes!! En ja, ik wil ook wel een kansje wagen op deze fijne giveaway en hoop dat je 4 augustus naar de brievenbus kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Heel veel beterschap gewenst. Hopelijk lukt het stappen zonder al te veel pijn! Ik verkies nummerke 3 omdat dit ideaal is om de dekentjes voor de sterrenkindjes te maken. (Via Facebook "made with love for stars"

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Amai, 900, dat is niet niets.! Proficiat alvast.

    3 - 1 - 2

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Veel beterschap en hopelijk kan je snel weer "uit de voeten" :-) Ooooh...stofje 1 *zwijmel*, al zie ik ook al een mooi kleedje uit stofje 2, of een zakje/hoedje uit pakketje 3...
    Te veel te doen, te weinig tijd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  143. 900 Whow!
    Veel succes met de enkel. Hopelijk raakt hij nu snel in orde!
    De kinderen hebben hier nog een reeks bestellingen dus de pakketjes zouden meer dan welkom zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Heel veel beterschap gewenst !
    Hopelijk herstelt je voet compleet !
    Ik wil graag meedoen met jouw give-away....ben ook volger van jouw blog.
    Mijn voorkeur : 1-3-2.

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Dikke proficiat met alle welverdiende volgers! ... en heel veel beterschap, ik duim voor een zeer voorspoedig herstel! Ik ben onder de indruk van de stoffen die je weggeeft, ben je echt heel zeker daarvan? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Proficiat met je aantal volgers en veel beterschap! Ik doe ook graag mee: 3,1, 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Google ik atelier brunette, op zoek naar het blauwe stofje, kom ik jouw pakketje tegen én ontdek ik je leuke site.
    Ik ga je volgen en doe stiekem liefst mee voor de numéro 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. oh jee, veel beterschap voor je voet! Ik volgde je al een tijdje (heb een blog-metamorfose opgemerkt laatste weken :)). Mijn volgorde is 3-2-1 START :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Oh, ik doe graag mee! Mijn volgorde is 1-2-3. Op naar de 1000 volgers, en veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Oei, wat een narigheid. Ik wens je een heel voorspoedig herstel en dat dit nu wel echt gaat helpen! Ik doe ook graag mee met de giveaway, wat een leuke lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Dat is minder zeg! Hoop dan ook dat deze operatie je weer op de been helpt. Wordt het dan ook nog gips?! Dan zul je een van de weinigen zijn die hoopt op minder warm weer....succes!

    Graag doe ik mee aan de give away van deze mijlpaal!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Hmm, mijn reactie wordt niet gepubliceerd...ik had dus gezegd dat die hirondellekes en knoopjes mijn ogen uitsteken!! Leuke give away.

    En heel veel beterschap. Arm schaap.

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Karen Huybrechts17 juli 2014 om 14:24

    Als nieuwe volger doe ik graag mee!! Met voorkeur voor pakketje 2, dat op vele plaatsen uitverkocht is en waar ik naar op zoek ben!! Spoedig herstel !

    BeantwoordenVerwijderen
  154. als nieuwe volger doe ik ook graag mee. ik hoop dat het gelukt is. ik hoop dat ik mag kiezen want heb mijn voorkeur al gemaakt !!
    proficiat met je 900 volgers

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Veel beterschap Sarah!!!
    Ik doe graag mee voor pakketje 1 maar zou even blij zijn met de andere.

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Veel beterschap!
    Bij mij is nummer drie favoriet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Oei dat is niet goed,lukt naaien een beetje?
    Net terug van vakantie en je hebt niet stilgezeten zie ik .mooie maaksels.

    Mocht ik winnen: mijn voorkeur gaat naar de kleinere lapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Auw! Beterschap! De zwaluwen lagen al eens in het mandje, maar vlogen er uit. Wie weet komen ze zo toch nog hier terecht. Want ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. arm schaapje, ik dacht dat ik het erg had met mijn 2 zwaar verstuikte voeten en het bijna niet kunnen rondhobbelen deze week. Hopelijk doet de operatie wat ie moet en ben je er daarna helemaal van verlost!
    En een dikke proficiat met je 900 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Veel beterschap! Ik waag een kansje voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Veel beterschap! Ik doe ook graag mee
    Lila

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Eerst en vooral heel veel beterschap toegewenst. ik doe graag mee en voor mij is dit mijn voorkeur volgorde 2-1-3

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Die verdomde enkel toch! Succes met de operatie! Ik doe mee en volgorde 1-2-3!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Waw, wat super van je, deze give-away! Ieder pakketje ziet er fantastisch uit, dus welk het zou zijn, maakt me helemaal niks uit. Ik heb al projecties in mijn hoofd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Aiaiai, een spoedig en geheel herstel toegewenst !
    Proficiat met de 900 volgers !
    Graag doe ik ook mee met de prachtige give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Annelies Crommelinck19 juli 2014 om 20:48

    Oh, stofjes van Atelier Brunette! Ik ben een beginnend naaister, dus alle stofjes zijn welkom om mijn stoffenvoorraad wat aan te dikken!
    Proficiat met de 900 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Mevrouwtje Theelepe20 juli 2014 om 19:42

    Ooohhh... Ik wil ook wel meedoen. Ik ga voor de Atelier Brunette Hirondelle. Proficiat met de 900 volgers, op naar de 1000!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Proficiat met de volgers. Zelf nog maar pas volger, maar al vaak meegelezen en genoten.

    Pakketje 1 vind ik super, maar ook nummer 2 is absoluut top! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Wauw,kom ik deze give away vandaag toch wel terug tegen zeker. Was het bijna vergeten,maar wil toch nog graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Heel veel beterschap om mee te beginnen! Ik ga ook een kansje wagen! 3-1-2

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Oef, dat klinkt pijnlijk! Beterschap en succes met je rustperiode!

    Sjonge, wat een enorm aantal volgers! Maar dat is niet voor niets! Je maakt prachtige creaties! En ja, ik waag graag een kansje: 2 - 3 - 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Nog veel sterkte en beterschap gewenst.
    Ik volg je blog al een hele tijd, want ik sta telkens weer versteld van je kunnen.

    Mijn voorkeur is 1*2*3

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Veel moed voor de operatie, daarna een spoedig herstel! Laat u goed soigneren!
    Een stille bewonderaarster die graag haar kans waagt voor respectievelijk n°2, n°1 en N°3
    Omi

    BeantwoordenVerwijderen
  174. ga me toch ook even in de rij zetten :-) mijn voorkeur -1-3-2

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Oei, da's minder goed nieuws. :( Hopelijk is het wat doenbaar met de warmte.
    Supertof wat ge weggeeft. Ik kies wel wanneer ik als winnaar uit de bus kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Wauw, chapeau voor wat je gaat doen!
    Veel beterschap en succes met je voet!
    Ik zal een kaarsje branden!
    En wanneer ik (maar dat betwijfel ik heel erg) als winnaar uit de bus kom, zal ik kiezen!
    dikke knuffel
    En … je bloesje is heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  177. En hup nog een volger erbij! Eentje die fan is van alle pakketjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  178. ik volg je op allerlei manieren hé ;) en doe maar al te graag mee voor zo'n schoon weggeefpakketje :) hopelijk haalt die operatie wat uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Ik wil ook graag meedoen: pick me! pick me! :-)

    Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Nooit eerder won ik een give-away, maar ik geef niet op! Pakketje 1 heeft mijn hart gestolen! Dus ik waag mijn kans, je weet maar nooit! Hopelijk ben je snel hersteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Hopelijk brengt deze operatie-van-de-laatste hoop ook werkelijk redding!
    (Ik ga voor 2-1-3)

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Voeten, het is me wat...ik heb vorige maand iets 'stom' gedaan en bij het buiten gaan van een winkel beide voeten verzwikt op een onnozel drempeltje. Gevolg: 1 voet in het gips en de andere in steunverband. Hier lag ik dan, gelukkig maar voor een week en daarna nog 2 weken heel rustig aan doen (in de mate van het mogelijke natuurlijk met een gezin). Al bij al ben ik er goed vanaf gekomen. Ik wens je een snel herstel toe en een goede revalidatie! En last minute, een kans op pakketje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Hoe heb ik dit kunnen missen :-)
    Ik doe heel graag mee voor pakketje 1!
    Hopelijk gaat het veeeeeel beter met je enkel. Ik duim. x

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Jee, wat een sneu verhaal van je enkel! wel leuk dat je dat toch met zo een toffe actie weet te combineren. als ik mag kiezen, ga ik met plezier voor pakje 1, maar ze zijn alledrie supertof.

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Ohhh veeel beterschap meid!! Ik duim dat alles nu eindelijk goedkomt met die voet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Ik hoop dat je snel terug uit de voeten kan! Ik waag graag een kansje voor pakketje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Ik duim keihard met je mee ! Alle energie richting je enkel!
    En hopelijk kunnen we binnenkort dan nog eens afspreken.
    Voor je give away 1-3-2, super dat je zo'n prachtige give away doet!
    Liefs Bie

    BeantwoordenVerwijderen
  188. dikke kak jong! Ik was juist in verlof :(

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.