Nieuw kleedje

woensdag 2 juli 2014
... omdat het vorige zo 2013 was ;)
... omdat af en toe iets nieuws plezant is

Even wat minder kleur & drukte...

Nog niet helemaal mijn ding, dit nieuwe jasje. Maar ik geef het een kans...

...het fluistert hier wat minder, het is weer van dat. Periodes van grote activiteit worden hier steevast gevolgd door een kop overvol ideëen en handen die niet meekunnen en daardoor niets doen. Ik probeer me er niet druk in te maken en laat het komen zoals het komt - als het komt. Wordt vervolgd dus!

20 opmerkingen:

  1. Ik heb dat ook: eindelijk tijd om te naaien en dan komt er niets... Ideeën genoeg, maar de rest wil niet mee. Komt wel weer goed, elke keer ;-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt ook niet zomaar een beetje hard gewerkt de laatste tijd! Even niks is ergens vast ook wel lekker, voor eventjes...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms heb je even ademtijd nodig :-) komt wel weer goed ;-) en ik houd wel van de nieuwe look... soberheid troef... perfect om schone foto's van u schoon naaisels nog beter te laten uitkomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Minder druk is het in ieder geval, nu nog knalfoto's van je nieuwe maaksels en dan spatten de kleuren hier weer van het scherm. Maar bekom maar eerst wat van die 'overtime'. Bij mij werkt het om mijn batterijen op te laden met Pinterest-ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol, het laatste wat ik nodig heb zijn nog meer ideëen. Ik denk dat ik mijn stoffen eens ga opruimen, dat wil bij momenten wel helpen :)

      Verwijderen
  5. Je nieuwe look is best schoon hoor, ik vind het beter dan de vorige! Minder druk. Enne de drukte in je hoofd en geen stikwillige handen, da's herkenbaar. Ups en downs. Met tien dingen tegelijk bezig zijn en dan niets. Het komt wel terug!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, maar diep vanbinnen ben ik een zwarte madam. Dus voor mij is dit ongelooflijk wennen. En blijkbaar hou ik ook van druk, want voor mijn doen is het wat flets - maar ik weet dat het te druk was, de vorige, dus 't is voor jullie ;)

      Verwijderen
  6. Ik vind je bovenfront (of hoe noem je dat) je naaimachientje, kalligrafische pennen en je labeltje heel mooi,ikzelf zo het verder afwerken met een grafische print in zachte kleuren.Om tot rust te komen werkt bij mij opruimen in mijn naaigerief en de rest volgt wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken het, het gevoel van veel in je hoofd en niets dat eruit komt :-) . Op dit ogenblik is het mijn lichaam dat njet zegt, even rust nemen. Blog wat opfrissen, kasten uitmesten, ook hier van de partij! Ik hou van je nieuwe, sobere look (maar kon de oude ook wel smaken).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, je nieuwe jasje. Ik ben fan!
    En die rust, dat al deugd doen, en ondertussen kunnen al je ideeën rustig rijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schoon, anders, foto's komen wel beter uit zo!
    Geniet maar van het goei weer, en als het dan weer regent en ge kunt niet buiten dan valt alles terug in zen plooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi mooi ! Hier heb ik eigenlijk te veel op het to do lijstje staan, dat ik het gewoon niet zie zitten om er aan te beginnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh ik vind het mooi, die nieuwe blogbanner! En her volle hoofd is herkenbaar: meestal schrijf ik mijn ideetjes op een 'to sew' lijstje dan wordt het wat rustiger in mijn hoofd...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Troost u, ik had het niet zo druk (toch niet op naaivlak, over de rest spreken we niet), dus ik had al heel wat ideeën kunnen uitvoeren, maar het enige waar ik mij aan kan zetten, is flocken. Dringend een schop onder mijn gat nodig!
    En de nieuwe look: helemaal mijn kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind m beter dan de vorige! FFfft en hier zit ik aan zee...zonder naaimachine (auto zat overvol) en ik begin al afkickverschijnselen te vertonen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.