Uitvliegen

donderdag 31 juli 2014
Ik bekijk graag maaksels via mijn scherm, maar het allerliefste leer ik de mens erachter wat beter kennen. Het plezantste aan een geeft weg, is dat ik jullie wat beter leer kennen door jullie reacties. Bij deze een grote merci voor jullie wensen, en fijne kennismaking ;)

08-03

Met de enkel gaat het. Allé, spreekwoordelijk, want dat stappen is hier nog geen grootse overwinning. Traag en moeizaam, niets wat met oefening niet zal beteren. Mijn kinesist kent me ondertussen al - en mijn rusteloosheid en grote ongeduld - dus hij gaf me toestemming om te proberen fietsen. Een paar pogingen later, voel ik me zeker genoeg om naar het postkantoor te rijden. Mevrouw Khadetjes vliegt terug uit!

08-04

Dames, laten jullie hieronder een reactie na, zodat wie na je komt weet wat nog overblijft? In volgorde van trekking was Jill de eerste, daarna komt Needle of Choice en daarna Sofie Oosterlinck. Mailen jullie me een adres door?

13 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat je toch terug een beetje mobiel bent! Hopelijk lukt het gewoon stappen binnenkort toch ook wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geeft weggen tijdens mijn vakantie zouden verboden moeten worden. Maar allé, gefeliciteerd aan de gelukkigen, en uw stashbusting-balans kan mss weer naar de juiste richting hellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het stilletjes aan weer beter gaat met je voet.Goed oefenen!Proficiat aan de winnaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je herwonnen bewegingsvrijheid! En proficiat aan de winnaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie de poepie! Ik vind dit een zeer okee tijdstip voor een geeft-weg, hoor! Ik kies heel erg graag pakketje drie! En ik wens je veel beterschap met je voet, rustig aan is de (moeilijke) boodschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joehoe, ik ben heel tevreden met pakketje 2 en kijk er naar uit om het nog te ontvangen voor we op verlof vertrekken! En nog veel succes met de revalidatie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te lezen dat het al wat beter gaat en proficiat aan de winnaars

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat het beter gaat en de winnaars van Harte!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.