[Bloggers for Life] Daar waar het om draait

vrijdag 18 december 2015
Het is gedaan, voorbij, gepasseerd, this is the end, my friend... Het is ook bijna kerstmis en de warmste week staat in haar startblokken.

Toen ik in september het idee voorstelde aan die paar vriendinnen-bloggers had ik nooit durven dromen of hopen dat dit zo een succes ging worden. Maar het werd een succes. Zo van het soort waar ik nog steeds bijzonder sprakeloos van ben, erg van aangedaan ben en zou janken gelijk een kind als ik denk aan alle mooie woorden en reacties, de mensen die een handje toestaken, de vele mensen die een lotje kochten, de vele mensen die giga veel lotjes kochten,...

Even praktisch: de blogster/maakster van het stuk neemt contact op met de winnaar van het stuk, zo kunnen jullie samen afspreken. We 'beslisten' niet wie de winnaars van de stukken werden, maar maakten gebruik van de online toepassing RandomOrg die willekeurig nummers kiest. Dat vonden wij het eerlijkste.

Maar nu, tromgeroffel en spannende blikken op ons gezicht, wie wint hier van dat schoons? Wie zijn lotje heeft het geluk om gekozen te worden?

De gelukkigen van week 1!
1. C'est Saar: An Van Dessel
2. Iene-Miene: Valentina Wuyts
3. Juffrouw Kersjes: Veerle Van Der Straten
4. Toertjes en pateekes: Claudia Bode
5. Leven met Liv: Tiny Requile
6. Maanvin: Lien De Vos
7. Mamadammeke: Stefanie Schillewaert
8. Nele De Schepper: Jill Tuytens
9. P'tit monstres: Trees Verhoogen
10. Querida: Dorothy De Maesschalck
11. Straight Grain: Saskia Tange

De winnaars van week 2!
12. by eva maria: An vande Velde
13. Emma & Mona: Lieselot Wellens
14. Fruits de mère: Marlies Depouvre
15. Karla's creaties: Carla Killens
16. Lily & Woody: Els Gyselinck
17. Paspelpoezen: Jill De Bie
18. Petrol & Mint: Nora Raets
19. Pied de Poule: Marleen De Vriese
20. Sewing Evy: Lieselot Wellens
21. With love by Eva: Sara Tips

De gelukzakken van week 3!
22. meisjesversie 128: Katrijn De Crop
23. jongensversie 128: Charlotte Sonck
24. Hilde @ Home: Nancy Moerenhout
25. Toertjes en Pateekes: Gina De Maeyer
26. LdotCo: Stephanie Vandeghinste
27. Liezewiezewoes: Chris Beerens
28. Mamasha: Melissa Lambrecht
29. Minnie Mie: Nele Deneut
30. Miss Wobie: Karlien Verhulpen
31. Spurrewubsie: Anneleen Sterckx
32. Tien: Katelijne Morreel
44. Emma & Mona: Annelies Peeters

De Lucky basterds van week 4!
33. Jace Did it: Tine Busschaert
34. Kaatjes naaisels: Michele Delbeque
35. Khadetjes 1: Veerle Massiaen
36. Khadetjes 2: Mazure Anselma
37. Liesellove: Annick Peetermens
38. Nononsensmoms: Natasja Bogaert
39. Paspelpoezen: Saskia Vandenbroeck
40. Remi & Henri: Tine Derre
41. Stannel: Berbe Luyckx
42. Van Jansen: Kelly Jennekens
43. Woohoo by Davina: Kurt Tielens
45. Emma & Mona: Mieke Phatt


Ons werk zit er op. Wij maakten niet alleen 45 winnaars gelukkig, maar zoveel meer mensen die een duwtje in de rug krijgen van het Berrefonds en Moeders voor Moeders. Dankzij de massale steun en lotjes die jullie kochten, hebben we ons wondere blogland eventjes de warmste plek op aarde gemaakt! 6.722  keer bedankt, want dat is de totale opbrengst van deze actie.
6.722 keer bedankt, vanuit het diepste van ons hart. Jullie zijn geweldig!

28 opmerkingen:

  1. Sarah, geweldig bedrag! Ik ben fier om er deel mogen uit te maken hebben (waaw zoveel werkwoorden ;) ). Geniet van wat rust nu, meer dan welverdiend :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ongelooflijk hé, dat bedrag! Het was fijn dat je erbij was, merci!
      #waarisdierusttevinden #schaterlach

      Verwijderen
  2. Wauw wauw wauw !!! Zo diep onder de indruk van jullie ... superwomen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ♥ - maar dit resultaat gingen we nooit bereikt hebben op ons eentje, dus dank je wel voor jou piepkleine en hartverscheurende maaksels!

      Verwijderen
  3. Dikke proficiat met jullie warme actie. De herinnering zal nog wel heel lang 'gedragen' worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet te doen hé, dat bedrag. Ik ben trots dat ik er deel van mocht uitmaken, ook al leverde mijn maaksel geen centen op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat ik iets gewonnen heb, maakt mij natuurlijk ook héél blij :-)

      Verwijderen
    2. Jouw maaksel levert zoveel meer op dan centen, een pakketje liefde en steun op momenten dat je daar zo'n nood aan hebt, dat is onbetaalbaar!

      Verwijderen
  5. Super dat jullie dit voor elkaar kregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan alle winnaars, maar nog veel meer proficiat aan de organisatrices. Ongelooflijk wat jullie teweeg gebracht hebben! Prachtig!
    Jullie geven vele mensen een warm hart. Ik heb met plezier lotjes gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen! Dat het zo zou uitpakken, daar hadden we absoluut niet durven dromen. Dank je wel om daaraan mee te werken!

      Verwijderen
  7. Eerst en vooral aan jullie die het allemaal in elkaar gestoken hebben,vervolgens aan diegene die er voor naaiden!En dan wij de gulle kopers van de lotjes en ten slotte de gelukkige winnaars van al dit moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zalig! Een warm gevoel vanbinnen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeeeel leuk!! Dat is idd hartverwarmend!! Dikke proficiat!! Dat hebben jullie echt knap gedaan!! Gaan jullie het geld ook persoonlijk afgeven? Dan zorg ik dat ik kan luisteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie hebben dat idd knap gedaan! Super leuk! Hopelijk zien we dit idee volgd jaar terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige actie, een fantastische opbrengst en twee supermooie clutches onder mijn kerstboom. Dankjewel, mevrouw Khadetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, ze zijn al onderweg! Ik hoop dat ze mooi op tijd aankomen :)

      Verwijderen
    2. Ik heb ze ontvangen. Heel erg bedankt!

      Verwijderen
    3. Fijn om horen! Dank je wel voor het seintje en veel plezier ermee.

      Verwijderen
  12. Proficiat voor al het harde werk! Het heeft geloond! Amai! Jammer genoeg was het ontzettend druk zodat ik maar vluchtig kon volgen, maar volgend jaar wil ik heel graag actief van de partij zijn! Zo'n schoon initiatief..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vond dit zo leuk! En wat bewonder ik jullie werk. Ik zou niet weten hoe er aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waw! Om terecht fier op te zijn! Ik krijg het er helemaal warm van!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.