Enthousiast en al

zaterdag 10 december 2016

Ik ga daar niet onnozel over doen, jullie waren enthousiast dit jaar. Erg enthousiast.
Dat vertaalde zich in een te kleine keukentafel en een bankrekening die vrolijk de hoogte in tikt - oftewel jullie kochten véél lotjes.
Kettingreactiegewijs werd ik daar behoorlijk enthousiast over. En een mevrouw Khadetjes die enthousiast is, wel ja, die is euh.... enthousiast in het kwadraat en al - vrij vertaald: dan heb ik precies springbonen gegeten en zitten er échte Duracellen in mijn lijf in plaats van die van een of ander wit product.

438-02 438-03
439-01
Materiaal: Kurkleer Croco Cognac voor het achterste exemplaar - het voorste exemplaar is een combinatie
van Kurkleer Mint en Zwart. Ik heb helaas geen aandelen in de winkel, maar alles komt van bij k-bas
439-02
439-03

Combineer dat met een patroon waar ik enthousiast over ben en dat vertaalt zich op mijn naaitafel als een uitbarsting van activiteit - en een meneer Khadetjes die ietwat verontwaardigd alleen in de zetel zit #schaterlach.
Nu moet je weten dat ik ondanks al mijn enthousiasme niet eens een portefeuille mens ben. Nogal vaak ben ik zo nonchalant dat ik gewoon mijn bankkaart en identiteitskaart los in de zak van mijn jurk/jas/broek stop - om die vervolgens een halve week kwijt te zijn. Met vier exemplaren kan ik niet echt iets doen, daarom bedacht ik het volgende: eentje gaat er naar wie een lotje voor mijn veilingsstuk kocht (die persoon mag het eerst kiezen), eentje gaat er naar omaKhadetjes, eentje gaat er naar een van jullie en met dat laatste exemplaar weet ik dan wel weg.

439-04

Is je oude portefeuille versleten? Wil je een pakje voor jezelf onder de kerstboom leggen? Ken je iemand die je een opkikker kan gebruiken? Laat dan voor 17 december een berichtje achter en misschien komt een van deze exemplaren wel jouw richting uit!

---------edit: deze geeft-weg is afgesloten----------


440-01
440-02
440-03
Materiaal: Kurkleer Donkerblauw van bij k-bas, fournituren uit eigen voorraad
441-01
441-02
Materiaal: erg dikke oudroze vilt van bij de Soldeur, gecombineerd met een zeefdrukversie van Lotte Martens
(interessant om weten: dit raad ik eigenlijk niet aan, het vilt te dik om de vele lagen op een mooie manier te verwerken)

Dossier gemaakt: ik ging van start met het exemplaar in cognac croco en volgde keurig het patroon, geen afwijkend stiksel te bespeuren. Ik was evenwel enthousiast, en de grijze massa begon te draaien.
Hoewel ik normaliter géén fan van colourblocking ben, combineerde ik voor een volgende exemplaar mint- en zwartkleurig kurkleer - mijn lapje mint was onvoldoende groot, anders had ik wellicht een mintkleurig exemplaar gepresenteerd. Ik puzzelde tot ik een geheel had waar ik érg blij mee ben, ferm voor iemand met een natuurlijke afkeer van colourblocking - voor wie interesse heeft: patroondeel #1, #3 en #5 en 1 exemplaar van #2 zijn in zwart geknipt, de delen #2 (2stuks) en #4 in mintkleurig kurkleer. Met in het achterhoofd een pin die al tijden op mijn borden vertoefd, knipte ik een extra flap, gewoon zomaar, omdat ik daar zin in had. En vanaf dat moment ging het helemaal fout #schaterlach
Ik liet me helemaal gaan bij de laatste twee exemplaren. Meer info over het hoe en wat ik juist aanpaste, net als het extra patroondeel, kunnen jullie hier vinden.

441-03





Stof in 2016: 37 in  - 142 uit  (17 gekocht&verwerkt - 3 gerecycleerd)  - #1in4uit

136 opmerkingen:

  1. Wauw die zien er mooi uit! Ik heb gisteren mijn eerste bestelling kurkleer gedaan. Ik ben benieuwd hoe het naait. Ik maak eigenlijk alleen kleding, maar mijn pinterestbord met tassen staat vol. Ik doe graag mee voor zo'n portemonnee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kurkleer naait als een trein, geweldig eigenlijk! Bij mijn veilingsstuk had ik veel meer last met het vilt dan met de kurk - voor mij maakt dat geen verschil uit in vergelijking met katoen.
      Zelf vind ik tassen héérlijk om te maken, hoewel, kleding maken geeft natuurlijk ook wel voldoening. Naja, eigenlijk naai ik graag #schaterlach

      Verwijderen
    2. :) Ik heb altijd zo veel kleding plannen, dat ik niet aan andere dingen toe kom. Maar ik hoop er tijd voor te hebben nadat ik mijn 'to sew' lijst heb afgewerkt.

      Verwijderen
    3. Ik snap dat, ik heb nog een waslijst kledingplannen. Maar die zette ik vrolijk even aan de kant #vanuitstelkomtafstel

      Verwijderen
  2. Oh wat een prachtexemplaren!
    Eigenlijk kan ik na een donkere dag gisteren en nog wat moeilijke weken voor de boeg zelf een opkikker gebruiken, mag dat ook? Zoveel moois maakt me op de foto al blij gewoon door ernaar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk mag dat! Moest ik kunnen, ik gaf iedereen er eentje... helaas kan dat niet, maar ik duim mee!

      Verwijderen
  3. Wauw! Ze zien er prachtig uit! Ik zette ook al een zelfmaakpakketje op mijn kerstlijstje, maar een afgewerkt exemplaar zou wel welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch een krak! Hoe jij patronen aanpast... ik wou dat ik daar ook het lef voor had. Allez, er is natuurlijk meer dan lef nodig. Je moet er ook maar op komen.
    Ik smelt voor dat donkerblauwe exemplaar. Dus ik waag graag een kans.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is meer een kwestie van je pinterest bord eens op te kuisen en daar op het juiste moment aan te denken. Al de rest, dat kun jij ook, dat is gewoon wat snijden en hopen dat het goed komt! Ik gooi je in de pot en wens je een zàlig weekend toe ♥

      Verwijderen
  5. Heel mooi, ik waag graag mijn kans, want ik weet nog niet of ik het projectje aandurf en in mijn handtas zit n op de draad versleten portefeuille ...
    Super dat de verkoop v d lotjes zo goed gaat !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het project valt goed mee! Met het eerste exemplaar sukkelde ik een beetje, maar daarna ging het behoorlijk vlot -- anders had ik er echt geen vier gemaakt, geloof me!

      Verwijderen
  6. Al heel lang op zoek naar een waardige vervanger voor mijn portefeuille die stilletjesaan de pensioenleeftijd nadert. Kandidaten genoeg, maar ik ben een strenge bazin en mijn selectiecriteria zijn onverbiddelijk hard. En dan biedt zich hier ineens de perfecte opvolger aan, zeg. Aangenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal zot van het cognac croco en het mint groene exemplaar. Ik zie ook net dat wondermooie handtasje in cognac croco voor bloggers for life, wat is dat mooi. Zo spijtig dat ik blijkbaar te laat ben om lotjes te kopen. IK hoop van harte dat het een supersuccesvolle editie is geweest! Groetjes, Z.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We tellen nog even verder en wachten alle centen af, maar we zijn érg tevreden. Het formulier om lotjes te kopen staat nog tot de middag online... je kunt nog steeds een kansje wagen ;)

      Verwijderen
  8. Ha, ik ken mij daar wel wa bij voorstellen, zoals een duracell-konijn. Zo enthousiast zijn dat je niet meer stil kan zitten... Geniet nog even na! Die portefeuilles, waaw. Die blauwe zou mij wel mogen vergezellen op koopjesjacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee voor zo'n portemonnee .... die schenk ik dan aan mijn dochter .... kan opkikker gebruiken .... toen ze net 8 weken zwanger was van 2de dochtertje ontdekte men dat de oudste een serieuze beperking heeft .... Babytje is nu net één week oud!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh zeg, dat zal inderdaad serieus schrikken geweest zijn... Veel courage voor jullie. Ik hoop dat jullie tussen alle zorgen door toch kunnen genieten van dat nieuwe wondertje ♥

      Verwijderen
  10. Oh woman! You blow me away!!! (Alweer!!!)

    Vooral dat mint-exemplaar! En dan die details met die uitgesneden diamant, hoe doe je dat toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Hahaha, mijn droge zelf zegt: ik zoek een plaatje op pinterest en maak dat vast aan het leer met washitape. Ik stop een nieuw mesje in mijn snijmes en dan ga ik met véél geduld (erg veel om precies te zijn) aan de slag en snij ik die hoekjes uit. Meer is dat niet!

      Verwijderen
  11. Waw! Dat geeft me instant zin om er ook aan te beginnen! Mocht ik er eentje winnen, dan gaat ie naar onze gastvrouw op kerst, tenzij ik me niet kan inhouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dikke chapeau voor al jullie inspanningen. Ik doe het jullie niet na. Deze portefeuilles zijn ook weer prachtig. Ik zou het fantastisch vinden om er eentje in mijn tas te kunnen steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh! MEGAfan! Ik doe heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoooo schoon! Ik waag met pleziet mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doeme toch,ik heb net een nieuwe portemonnee gekocht, dus ik laat de kans aan iemand anders.
    Die afgeronde hoeken zijn supermooi ! Als ik hem ooit zelf maak (haha, mijn 'ooit'-lijst groeit weeral aan)dan probeer ik dat ook ! Merci voor de inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verdorie toch. Maar goed dat ik het weet, jij hebt nog iets te goed van mij! ♥

      Verwijderen
    2. Bijlange niet lieverd ! Ik geniet al jaren van uw maaksels en uw onevenaarbare schrijfstijl (die humor!), dus jij had iets te goed van mij ! ;-)

      Verwijderen
  16. Wow! Alle vier super mooie versies! Ik doe graag mee voor een extra kadootje onder de kerstboom, en kijk al uit naar de tutorial :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En ik maar blij zijn met mijn #project17, haha! Madam hier tovert er gewoon 4 uit haar hoed mét aangepast patroontje <3 Je bent een krak!! Vind jouw flap super én ik ga sowieso de kleine versie eens maken! Alvast bedankt voor het denkwerk ;-)
    (en ik doe alvast stiekem mee om eentje te winnen.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar je moet er ook blij mee zijn, zo'n prachtexemplaar!!
      Graag gedaan trouwens, dat denkwerk ;)

      Verwijderen
  18. Jij bent toch echt wel fantastisch! En die batterijen, wow! Om van die portefeuilles maar te zwijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas was het precies nogal van korte duur. Maar allé, dat hebben we dan toch ook weer gehad :)

      Verwijderen
  19. Ohhhh ik ben verliefd op de donkerblauwe!!! Ik wil zelfs helemaam tot bij jou komen om hem af te halen !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Amai, supermooi! Dat geeft mij enkel nog meer goesting om dat patroon te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alle 4 prachtexemplaren!!! Ik kan ook wel een nieuwe portefeuille gebruiken, vooral fan van de 2 blauwe exemplaren! :-)Geweldig om te horen dat de acties weeral een succes zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Ik ben er ook érg blij mee, het is altijd spannend afwachten!

      Verwijderen
  22. Aamai, die zijn stuk voor stuk heel mooi! Kwijl kwijl ...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. In die croco staat mijn naam precies in, niet? Misschien wil je wel aan ruilhandel doen? Ik naaide een hemd voor mijn man als cadeau voor Kerstmis en het is te klein.....! 😢

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. #schaterlach voor die geprintte naam.
      K** voor dat hemd zeg, zo'n werk!

      Verwijderen
  24. Oh, perfect! Ik heb al eeuwen een nieuwe portefeuille nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Olalalala om ter mooist! Ik heb een nieuwe portefeuille nodig, dus ga sowieso ook zelf aan de slag. Die blauwe vind ik prachtig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er ook content mee, die kwam er eens helemaal uit zoals ik in mijn hoofd had zitten ♥

      Verwijderen
  26. OH die mint groene met zwart,zo mooi! Ik waag een kansje voor dat prachtige exemplaar,voor mezelf want ik kan wel een opkikkertje gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook! Hoewel ik las dat je aan de beterhand bent, gelukkig maar ♥

      Verwijderen
    2. Ja inderdaad aan de beterhand maar nog niet helemaal hersteld.

      Verwijderen
  27. Amai, zo'n schoontjes !! Die donkerblauwe zou perfect passen bij de Leonie die hier nog op de planning staat (deadline 25/12) in naturel zilver en donkerblauwe kurkleer... 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig! Ik heb direct kurkleer op mijn kerstlijstje gezet en nu duim ik dus dat ik dat krijg 😉. Om dubbele kansen te hebben op een schone portefeuille doe ik dus ook graag mee hier 😉 en geef ik veel hints aan de familie 😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik duim met je mee... dat kurkleer is een zaligheid om mee te werken - ik werkte al met skai en aanverwanten, wat een brol had ik in mijn handen zeg!

      Verwijderen
  29. Waauw, als ik hem niet win, komt hij bij op mijn to-do-lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Amai, jij hebt je echt al helemaal laten gaan. Ik moet nu eerlijk zeggen dat het patroontje bij mij ook al op de tafel klaar ligt, maar ben er nog niet aan begonnen. En als ik die van jou zie smelt ik al helemaal weg. Ik wil die ook!!! Dus waag ik toch maar lekker ook mijn kans via deze weg ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik durf niet meedoen, want ik heb geen lotjes gekocht, al had ik het me keihard voorgenomen, en ik vind dat het hier ook naar een lotjesmens moet gaan. Maar reageren moet ik wel. KEIMOOI MAAT, IK WIL ZE ALLEMAAL! Maar niet heus. Allez ja, wel heus, maar je snapt me wel :-)
    En ook: JEEJ VOOR DE LOTJESKOPERS. KEIGOE VAN IEDEREEN!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar vrouw toch, er zijn er genoeg voor iedereen ;). Eentje voor een lotjeskoper en eentje voor wie hier meeleest... ga dus maar flink in de rij staan.
      En wat die lotjes betreft; er is vast en zeker ergens in je buurt een of andere actie waar je dat goed kunt maken. Dingen komen zoals ze komen, niets mee inzitten!

      Verwijderen
  32. Mooi zeg, dat patroon, de kleurkeuzes en de persoonlijke details! Ik won nog nooit iets, maar wie weet...
    Jule

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allez 2 de keer goeie keer die autocorrectie ook eh, de zotste dingen heb ik zo al de wereld ingestuurd.
      Soit, als gij iets in uwe kop heb mevrouw Khadetjes...4 ineens seg, ik zie u daar al losgehen en die meneer Khadetjes zit daar met van die zielige puppyoogskes in de zetel.
      Vraagske, hoe groot zijn die eigelijk?

      Verwijderen
    2. Ohja, die goeie 'ouwe' autocorrectie #schaterlach
      Ja, mijn kop haalt het af en toe van mijn boerenverstand --geloof me, ik heb het heel de dag gevoeld, mijn blitzactie #zucht--, tot ongenoegen van meneer Khadetjes en mijn lijf.
      Ik mat eens na voor jou; de originele versie is (leeg, wat wel een verschil uitmaakt)is 12x17cm en de Khadetjesversie is 10,7x17cm. Gevuld worden ze wat minder hoog.

      Verwijderen
    3. Ah maar 17 cm is exact de afmeting van mijn huidige portemonnee, en 10,5 cm vind ik net iets meer geschikt dan 12 cm, dus ik waag graag mijn kans. Weet je op het scherm lijken me het nogal gusten die portemonnees, maar ze zijn dus eigelijk heel normaal van afmetingen.

      Verwijderen
  34. Oh ja, ik doe hier zeker mee! Omdat ik dat misschien met wat gesukkel ook zou kunnen, maar nu al weet dat dit er niet van zal komen. Dan kan ik die lelijke maar handige portemonnee aan de kant leggen, dit zal vooral een opluchting zijn voor de beide dochters!
    Saskialecluse , issews

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. #schaterlach Zover zijn die twee van mij nog niet, dat ze enig modebewust zijn. Maar allé, voor het oog van de dochters dus, ik duim voor je!

      Verwijderen
  35. Wow deze zijn heel leuk 8 Ik waag graag mijn kans. Je bent goed op dreef met zoveel moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zo mooi! Ik doe graag mee. Ik ben al een poos op zoek naar een nieuwe portemonnee maar vond nog niet wat ik mooi vind. Ik zou er superblij mee zijn en er goed voor zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw zo mooi! Vooral het mint en roze exemplaar. Ik waag mijn kans 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik heb mezelf een kurkleren portefeuille gekocht in Portugal. Mijn dochter van 15 is zo jaloers.....dat ik beloofd heb om haar eentje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super mooi alweer! Alle vier... van mijn gele hema portemonnee is laatst het sluitinkje afgebroken...een nieuwe zou dus te gek zijn haha 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik kocht het patroon ook aan, maar of er zo een creatieve pareltjes van onder de machine zullen rollen betwijfel ik. Je maakte prachtige exemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik val hier bijna van mijne stoel bij het zien van zoveel ijver en zoveel creativiteit met zoveel moois als resultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik vind ze (behalve die croc) allemaal prachtig :) En ik waag graag mijn kansje voor eentje voor onder de kerstboom voor mij. Ik doe nog steeds met een saaie bruine en die is dringend aan vervanging toe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig... omaKhadetjes zag het crocexemplaar en heeft die alvast mee naar huis ;).

      Verwijderen
  43. Sorry voor de woordkeuze, maar Sarah, gij zottin! Op dagen waarop ik alleen kan dromen van het stikken van één naadje stikt gij gewoon 4 portefeuilles in elkaar! De mijne valt half uit elkaar, dus ik ben blij dat ik met lotjeskopen en hier reageren een dubbel kansje heb :) Mint zou keigoed passen bij mijn boekentas, donkerblauw is mijn favoriet. Maar eigenlijk vind ik ze allemaal prachtig. De liefste zottin, dat ben jij! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gho vrouw, het leven is aan de zotten zeg ik.
      Ik stikte ze op twee avonden maar heb dat een veelvoud daarvan gevoeld ;), soms zou ik ook beter dromen in plaats van doen #schaterlach. Maar kijk, ik duim voor je!

      Verwijderen
    2. Dat weet ik. En omgekeerd is dat zeker ook het geval. ❤️

      Verwijderen
  44. Prachtig! De donkerblauwe en de versie in vilt zijn mijn favorieten. Ik waag mijn kansje voor eentje voor mezelf, als beloning voor na een zware examenperiode!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Maar Sarah toch, weer zo TOF! Hoe hou je het in godsnaam vol om telkens weer zoveel prachtigs vanonder die naaimachine te toveren?! Ik blijf fan! Ondanks het feit dat ik er minder en minder toe kom om de blogjes op de voet te volgen, om maar niet te spreken van mijn eigen verwaarloosde blog die in een vergeethoekje gesukkeld is dit jaar! 2016 was - op zijn zachtst uitgedrukt- een vervloekt jaar voor mij, dus ik sprokkel heel graag alle mogelijke lichtpuntjes op mijn pad bijelkaar. Onnodig om te zeggen dat ik dolgraag mijn kansje waag voor zo'n prachtige portefeuille!
    liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht al ongelooflijk vaak aan jou, in dit vervloekte jaar - ook hier ;). En ik ben blij dat je even de tijd nam om op bezoek te komen! Ik wens je van harte een van deze exemplaren, maar méér dan dat nog wens ik je een nieuw, kakelvers jaar toe waar de gezondheid het wat beter doet dan dit jaar, deal? x

      Verwijderen
  46. Laat maar komen jouw uitbarstingen van creativiteit! Altijd leuk om te zien hoe je dingen je eigen touch geeft! Mijn reactie hoef je niet mee te tellen wegens ikke als moeilijke in portefeuille structuur. Enkel om te laten weten... 'SCHOON'!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci zeg ♥
      #schaterlach voor die moeilijke-in-portefeuille-structuur

      Verwijderen
  47. Mo zeg!!! Supermooi! Daar doe ik graag voor mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh prachtig weer!
    En laat nou net mijn portemonnnee flink aan het verslijten zijn...... ik zeg, goede timing!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ohhh ideaal vr opkikkertje vr ons Lenke haar jufje die het dees dagen wat moeilijk heeft, dat opkikkertje zou haar echt deugd doen

    En Sarah hoe mooi weer 😙

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel ♥
      En allé hup, voor de juf van Lenke! Tot vrijdag?

      Verwijderen
  50. En miss heel miss zou juf Nele net dr dat opkikkertje terugkomen na de vakantie duim duim duim

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oh, zoveel moois... Wat een talent heb jij toch, om dat moois zelf te creëren maar ook om zo'n juiste combinaties te maken. Ik zou ontzettend blij zijn met eentje voor mezelf maar ik zou me inhouden en stiekem een pakje extra voor mijn buurvrouw onder de kerstboom leggen. Het is voor haar als alleenstaande mama niet gemakkelijk om toe te komen aan iets voor zichzelf, ik weet zeker dat ze met zoiets moois heel erg blij zou zijn. Ik duim voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. zo moooooi Sarah, jouw bandwerk is heerlijk! i like <3
    Ik moet dringend eens m'n drempelvrees voor kurkleer overwinnen denk ik, die croco is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh, hier zeg ik geen neen tegen😁 Heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Waw, die zijn prachtig gemaakt! Ik doe héél graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Die zien er prachtig uit! Ik doe heel graag mee!
    Wat een energie, na zo'n prachtige actie voor music for life, nu zo'n leuke give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  56. whooowh ... wat een sjieke collectie !!! Ik doe graag mee voor een exemplaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. 5 jaar geleden bracht ik voor mijn jongste zusje een handgemaakte portemonnee mee uit Argentinie, deze is nu serieus versleten maar ze kan er geen afscheid van nemen, ik ben zeker dat ik ze met een van deze prachtexemplaren opnieuw heel blij kan maken (ook als dank voor al haar (gratis) babysituurtjes hier bij mij)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. oh jee, ik las enthousiast en al en hield mn hart al vast :D Maar vrouw wat een schoon dingen maakte je zeg!! <3 ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. oh GEWELDIG mooi! Ik doe raar maar waar niet mee aan de wedstrijd, maar zal hem straks ff delen. Te knap om niet te doen! M x

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Heeeeeeel mooi en wel toe aan een nieuwe portefeuille. Alleen nog zoveel stofjes en projectjes liggen dat ik even een koopstop moet inlassen... Winnen zou leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oh dat ziet er prachtig uit. Ik zou daar misschien toch ook maar eens aan moeten beginnen maar gek genoeg vind ik de stap naar tassen en wallets nog best spannend.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ja hallo, wie wil dat nu niet winnen?! Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Echt supermooi! Kurkleer is echt super gemakkelijk om mee te werken, ook als beginner! Een nieuwe portefeuille kan ik wel gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ze zijn allemaal heel erg mooi! Laat die grijze hersencellen maar overuren draaien, want het leidt duidelijk tot prachtige resultaten! En dan kan ik als luie doos die inspiratie schaamteloos inpikken...

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oh waw! Wat een zot mooie collectie aan portefeuilles! De mint en de jeansblauwe zijn mijn absolute favoriet. Helemaal top! Ik ga gauw ook het patroon kopen, als ik zoveel moois zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik hou van je enthousiasme en ik ben al benieuwd naar de update over de bloggers for life actie. Hoop dat er vele vrouwen mee geholpen zullen zijn! (en stiekem toch ook benieuwd of ik mijn geliefkoosde stuk in de wacht zal slepen, fingers crossed).
    Voor 1 van je prachtexemplaren stel ik me ZEER graag kandidaat!
    stuk voor stuk pareltjes...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De update komt er de 18e aan, nog even geduld dus... achter de schermen zijn wij nog druk bezig alle betalingen te verwerken ;).

      Verwijderen
    2. Wat een werk moet dat zijn... Hopelijk zijn er heel veel centjes binnengehaald voor dit prachtproject! :-)

      Verwijderen
  67. Er komt maar geen rem op je vrijgevigheid... hoeft ook niet natuurlijk :-)

    Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oh maar zeg, ik wil echt heel heel heeeeeeeel graag zo eentje! Please! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Die zijn ja prachtig! Ik doe mee voor mn zusje, die is zo iets moois dubbel en dwars waard al denkt ze soms zelf van niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Zo mooi, dat wil ik wel wegens uitpuilende portemonee! En niet van't geld hé, van de rommel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Geweldig! Dat zijn goei batterijen precies :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Oh, die zien er geweldig uit! Ik wil nog wel een extra pakje voor mijne nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oh wat mooi geworden! Ik heb me er nog niet aan gewaagd, portemonnees naaien... ik waag een gokje voor een van jouw exemplaren. Om weg te geven aan mijn schoonzusje, die eindelijk een baan heeft! Na 10 jaar studeren en een paar jaar solliciteren heeft ze nu werk en dat verdient wel een opsteker vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Super mooi alle 4 .Ik vind het vooral super dat het zoveel beter met je gaat ...Ik zou hem gebruiken om mijn centjes in te doen voor op de creamarktjes die ik meedoe . Ik ben sinds oktober gestart met een eigen bedrijfje ,na lang twijfelen heb ik de knoop doorgehakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gho, beter is een groot woord. Ik werk er flink voor en af en toe heb ik al eens wat langere goede momenten. Maar het is nog steeds serieus zoeken en doseren, jammer genoeg.
      Wat voor een fijn nieuws lees ik daar; creamarktjes! Super zeg!

      Verwijderen
    2. Ja ik ben blij dat ik de sprong gewaagd heb...Ik doe vooral naaiherstellingen , creamarktjes en de webwinkel zijn een leuke afwisseling :-)

      Verwijderen
    3. En waar kan ik die webwinkel vinden.
      Allé hup vrouw, maak eens wat reclame voor jezelf!

      Verwijderen
    4. kijk mmaar eens bij www.pacco-mortsel.be( staat nog in zijn startschoenen ) of op facebook

      Verwijderen
  75. wat een prachtige exemplaren seg!! <3 Maar dan vooral dat muntkleurig exemplaar... die zou ik met heel veel liefde in mijn handtas willen steken -en misschien er nog meer uithalen-, al is dat misschien weer niet echt ideaal voor de inhoud ervan #gniffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja #zucht. Die is ook echt schoon #schaterlach #eigenlofstinkt

      Verwijderen
  76. Zalig! Zo mooie portemonnees! Ik waag toch ook mijn kans, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Lange tijd nagedacht over wélk wit spul jij toch in je lijf steekt..maar bleek dat ik de zin verkeerd gelezen had 😂
    In elk geval, ik doe heel graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit deed mij toch even keihard lachen! Geen wit spul te bespeuren, ik had eens een goeie dag :)

      Verwijderen
  78. Ik word hier ook al helemaal enthousiast...... Wat een prachtexemplaren. Ik zou er zo eentje aan mezelf kado doen, gewoon omdat ik altijd vanalles voor de kindjes en de man koop maar nooit voor mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat zou ik er graag eentje winnen. Zo mooi. En dan nog beslissen of ik hem zelf houdt of aan mijn zus geef. Dat wordt moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. wat een prachtige portefeuilles zeg, stuk voor stuk pareltjes! Ik moet er ook wel weer een beetje mee lachen, met jouw uitleg :-) Enthousiasme is je idd niet vreemd, en het is heerlijk om het resultaat daarvan te lezen! En te zien!! Heel veel succes bij het afhandelen van de Bloggers 4 Life actie! Ik was gelukkig zelf net op de valreep in de allerlaatste week, zo blij, want ik heb een paar leuke stuks gemist in de weken daarvoor :-( Nog effe spannend dus :-) Voor jouw tas heb ik alleszins lotjes gekocht, zo schoon dat dat was!! En nu doe ik ook terug graag mee, wie weet... :-) Veel liefs en alvast ook fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik zit hier te watertanden...
    Wat een prachtexemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Oh zo een mooierds! Dat kan ik nog lang niet;)
    Ik zou blauw kiezen, voor mezelf, beetje egoïstisch maar vanuit de zelfzorg toch even terecht..

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Erg mooi, vooral die blauwe! En ik kan wel een nieuwe portemonnee gebruiken, dus ik waag een kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Charloewie & Mistengette16 december 2016 om 19:46

    Prachtig!!! Een favoriet uitkiezen is moeilijk... Op de valreep waag ik toch ook graag mijn kans... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Jullie enthousiasme spatte uit mijn scherm, dank je wel daarvoor! Meedoen aan de geeft weg is spijtig genoeg niet meer mogelijk x

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.